Η πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή για την παιδεία επικεντρώθηκε,
ως είθισται, στους τύπους και άφησε απ' έξω την ουσία.
Αντί να γίνει σημαία όλων το πώς θα πετύχουμε την πραγματική
εκπαίδευση και μύηση των παιδιών στη γνώση, προσθέσαμε ένα ακόμα πεδίο αντιπαράθεσης
στον αέναο διχασμό που μας χαρακτηρίζει, στο οποίο πρωταγωνιστούν οι "μετριολάτρες"
και οι "μετριομάχοι".
Πάντα βρίσκουμε ένα ποτάμι για να μοιραστούμε στις όχθες
του, ακόμα και αν δεν κυλά σταγόνα σ' αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου